Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2016 09:39 - За българите в чужбина и лъжата че си пречат.
Автор: haidut Категория: Други   
Прочетен: 2055 Коментари: 0 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЗА БЪЛГАРИТЕ В ЧУЖБИНА И ИСТИНА ЛИ Е ЧЕ СА ЗЛИ И ЛОШИ И Т.Н. ?
Живея в чужбина от 9г. 
В началото нямах своя квартира а държах под наем легло в квартира, тоест бяхме няколко души в една стая. В този вид квартири, които тука се наричат "посто-летто" обикновенно живеят дегенерати, боклуци и всякаква измет, има и нормални хора. В моята също имаше боклуци, но имаше и свестни българи с които и до сега сме приятели и си помагаме.
И така сравнение с други народи : ние българите сме много-много по-задружни,помагаме си много и се уважаваме. Това, което ви говори пропагандата че сме боклуци и в чужбина се се прецакваме не е верно. Да има такива случаи, много ясно, но те са единици, малко и зад тях седят обикновено хора говорещи срещу българите и българското и оплакващи се от българщината. Трябва да ви кажа даже че тука имам приятели, каквито в България даже не съм имал. Видях много свестни българи, видях и боклуци, но те за малко. И сега да се обадя поне 5-ма ще зарежат всичко и ще дойдат да ми помогнат с каквото имам нужда. Аз също бих помогнал, ако ме повикат и съм помагал, ама на боклуци не помагам. Щом го чуя да говори лошо срещу българите и веднага го режа, защото знам че такива са боклуци и злодеи. Даже и сега имам тука разни проблеми и се учудвам на готовността на българите да ми помагат, а някои даже не са ми и приятели просто ги познавам.
Даже днес имах сериозен проблем с едни документи за една работа и един нашенец веднага ми предложи да ми го направи и то без пари. Един като му казах че съм останал без кола предложи да ме кара до вкъщи, което щеше да ми излезне с час по-късно прибиране в къщи и 40км. път. Друг като го помолих да ме кара веднага се съгласи, даже ме попита един ден защо не искам да се прибера с него. Казах му че ще ползвам метрото и не искам да го разкарвам.
Помня и за свещеника ни поп Ивалин: даваше пари на всеки,който му поиска, ама не църковни, а свои лични.Даже ще отбележа че ако един ми е правил лошо, други 4-ма са ми помагали, някои без даже да са ми приятели.
Така че тази анти-българска лъжа не ми я пробутвайте, тука на место съм видял какво е отношението ни един към друг и съм видял и другите народи как се отнасят помежду си.
За разлика от другите ние си помагаме, кой с каквото може и се държиме единни. Докато другите гледат един друг да се прецакат пред местните. Да не говорим че дори помежду си не говорят родният език, а италиански.
Повод да пусна тази тема стана антибългарката Жана с ето това нейно лъжливо мнение
https://www.facebook.com/permalink.php…
Тука се вижда и как защитава другите анти-българи. Ама иначе се пише за родолюбка, лъжкинята с лъжкиня предателска.
п.п. анти-българската лъжкиня Жана - Слънчева Усмивка ме блокира, за дето я изобличих. Такава еприродата на всички западни мекерета и американисти. За това и не се учудвам че тя го направи.
И без това ми беше омръзнало от лъжите и на тази долна лъжкиня.



Гласувай:
14



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: haidut
Категория: Други
Прочетен: 70955
Постинги: 85
Коментари: 70
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930